Liberecký magistrát se od pondělí vrací k běžnému provozu
Oproti době předkoronavirové však budou muset klienti dodržovat obecně platná opatření, tedy mít ochranu dýchacích cest, dodržovat minimální rozestupy a u vstupu do budovy použít dezinfekci rukou.
Úřední doba magistrátu
Pondělí | 8.00 - 17.00 |
Úterý | 8.00 - 16.00 (na nepřepážková pracoviště jen objednaní klienti) |
Středa | 8.00 - 17.00 |
Čtvrtek | 8.00 - 16.00 (na nepřepážková pracoviště jen objednaní klienti) |
Pátek | 8.00 - 12.00* (na nepřepážková pracoviště jen objednaní klienti) |
Sobota | 8.00 - 12.00 viz upozornění níže |
* Každý poslední pátek v měsíci je tzv. sanitární den, kdy jsou všechny objekty magistrátu pro veřejnost uzavřeny.
Upozornění pro sobotní úřední dobu:
- V sobotu jsou odbaveni pouze klienti, kteří jsou objednáni přes rezervační systém.
- Přepážková pracoviště jsou otevřena každou 3. sobotu v měsíci (nepřipadne-li na ni nebo předchozí den státní svátek).
- V sobotu jsou otevřeny pouze přepážky následujících agend: osobní a cestovní doklady, evidence obyvatel, czechpoint a ověřování, pokladna, správa poplatku za odpad a psy, řidičské průkazy, živnostenské podnikání a registr vozidel v budově URANu.
„Změnu mimořádného opatření v provozu Magistrátu města Liberce činím na základě vyhodnocení dosavadního provozu, na základě vývoje mimořádných opatření v souvislosti s prokázáním výskytu koronaviru a po projednání s panem primátorem, vedoucím krizového oddělení, odborovou organizací a také po projednání s vedoucími odborů,“ říká tajemník magistrátu Martin Čech.
Všechny budovy magistrátu tak od pondělí poskytnou plný výkon agend. Klienti, kteří nechtějí čekat ve frontách, mohou už od tohoto víkendu využít on-line rezervační systém https://vs.liberec.cz/.
Provoz je nadále zachován s používáním ochranných pomůcek, bezpečnostních rozestupů a nadále se budou provádět zvýšená hygienická opatření, tedy úklid pracoviště během pracovního dne. Na agendách, na které dopadají platná mimořádná opatření vlády, např. zkoušky autoškol či svatební obřady, bude zajištěn výkon agendy vždy v souladu s těmito opatřeními.
„Dosavadní provoz magistrátu v nouzovém stavu prokázal, že není nezbytné na úřad osobně chodit a mnoho agend se dá vyřídit z pohodlí domova prostřednictvím datové schránky či pošty. Věřím, že již brzy se vrátíme k běžnému životu bez omezení,“ doplňuje tajemník Martin Čech.